Vanzarea prin terti care nu sunt sub un control direct, presupune elemente specifice si provocari ce vor fi dezbatute in acest program.
Acest curs interactiv si participativ va evidentia cum un manager de distributie trebuie sa combine eficient rolurile de Manager de Vanzar, Trainer, Diplomat, si Consultant de Afaceri, pentru a reusi in coordonarea si motivarea partenerilor ce vor manifesta independenta si non-conformism.
Studii de caz, chestionare, lucru in echipe, role-play-uri, combinate vor asigura un program activ si participativ pentru imbunatatirea abilitatilor si aptitudinilor necesare.
Rolul tau in procesul de marketing.Marketing transactional vs. relational.Principii si practici in marketing.
Definirea rolurilor si responsabilitatilor ce revin unui manager de distributie.
Stiluri de management al distribuitorilor. Identificarea profilului de manager de distributie.
Necesitatea de a fi flexibil, a ne adapta la diverse situatii
Principii financiare in relatia cu distribuitorul. Identificarea modului cum este evaluat un business din punct de vedere financiar. Notiuni gen capital, profit, cash-flow, return on investment si utilizarea lor in deciziile de vanzare si de marketing.
Motivatia distribuitorilor. Distribuitor ideal; furnizor ideal.
Identificarea Motivatorilor cheie ai distribuitorilor si comunicarea eficienta be baza lor. Abordarea diferentiata intre manageri si forta de executie a distribuitorilor. Motivarea pentru obtinerea rezultatelor planificate.
Business Project (Simulare computerizata)
Dezvoltarea unei afaceri de distributie, pe baza unei simulari computerizate interactive. Se vor lua decizii privind stocuri, vanzari, marketing, politici de preturi si strategii. Lucrand in chipe, se vor utiliza abilitatile de comunicare, adaptare, luare de decizii si sprit de echipa.
Dezvoltarea distribuitorilor.
Rolul de consultant de afaceri.
Necesitatea dezvoltarii unui plan de afaceri comun pentru realizarea obiectivelor de business privind productia, suport logistic, de marketing, comunicare si evaluare, setare prioritati, intalniri eficiente.
Adaptarea strategiilor de vanzare si abordare functie de tipul de personalitate. Intelegerea propriului comportament si adaptarea la
stilul comportamental al interlocutorului. Realizarea unor ‘ conditii de confort’ pentru realizarea si implementarea strategiilor de vanzare.
Plan de actiune individual. Se va definitiva un plan de actiune pe prioritati care va fi convenit cu superiorul direct.