Management Relational in Vanzari

Dupa cum stie orice profesionist in vanzari, excelenta in comunicare este imperativa in fiecare etapa a relatiei cu un client. Intr-o lume din ce in ce mai competitiva, in care clientul este rege, o singura vizita poate fi salvarea sau distrugerea unei relatii. Crearea unei impresii gresite in timpul vizitei si un client potential sau existent valoros poate fi pierdut –si poti sa nici nu-ti dai seama de asta.
In cursurile ‘traditionale’ de vanzari, participantii invata intai despre produse, apoi despre abilitati de vanzare, si doar ocazional despre abilitatile relationale. Programul de fata schimba toate acestea. Intai invata sa se inteleaga, apoi sa ii inteleaga pe ceilalti, si in final cum sa isi adapteze tehnicile pentru a crea conditii confortabile in relatia cu clientul potential /existent. Dupa cele doua zile de curs in care isi vor privi cu mai
mare atentie propria personalitate , precum vor si planifica pe mai departe propria dezvoltare, participantii vor invata sa isi rafineze abilitatile cheie si sa le foloseasca la un nivel mai inalt.